注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

唯一的博客

靓人的博客~嘎嘎

 
 
 

日志

 
 
关于我

我个人啊~点讲呢?一眼望落COOL~COOL地~玩落傻傻地~~了解落原来真系要了解左先知啦~自己都五识讲~结识好多好多既FRIEND系我既愿望~虽然衣架已经好多~但系希望有更多~至于老婆嘛~一个就够啦~呵呵

网易考拉推荐

五经五觉感就一年  

2008-09-10 21:39:30|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

    仲记得旧年既呢个时候,仲系兴致勃勃感系广厨混紧日子,等国庆放假。跟住一个一个同事比人炒鱿,跟住终于系国庆前两日轮到自己,哈哈。捻起真系觉得几搞笑。

    仲记得比人炒鱿之后去帮伦子打工,做part time,同埋一个大学同学混左一个星期赚左两百几蚊,五知今年又会请边个去打工呢?

    之前一千蚊既月光族,衣架升级成为两千蚊既月光族,感觉成熟左之外,最五同既系,个人大胆左五少。可能有呢两年既工作经验关系,个人做野淡定左不少,不过仲系未能杀出一条血路,加油啦。个个都睇好你,五好衰比人地睇先得架~~

    五知明年既今日我又会变成点呢?真系期待~~

  评论这张
 
阅读(38)| 评论(2)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017